tisdag 27 maj 2014

Syslöjd

Insperation:
Jag har fått min insperation från olika bilder som man kan se på internet eller kolla på bilder i olika tidningar. Jag fick syn på ett linne som jag tänkte att jag kunde ha på träningen så jag bestämde mig för att göra ett gråt linne och som jag ska ha på träningen.

Skisser:
Jag har inte någon ritning

Formgivning:

Ritning:

Motivera dina val:
Jag har valt och göra den för att den såg lätt ut och för att denna modellen är snygg, det är ett mjukt tyg och jag tänker ha detta linnet till träning och det är inte så svårt att göra detta men samt att detta också är luftigt och det sitter inte åt så mycket.

Analysera och värdera arbetsprocessen:
Jag tycker att det gick bra, det var inte så svårt att göra det och detta linnet har en fin modell och det sitter inte tajt och detta var en mycket bra och fint. Jag tycker att det var svårt vissa gånger och förstod inte så mycket. Skisserna blev lite fel så jag fick göra om dom men samt så tycker jag att slutresultatet blev bra och jag tycker att det var roligt att göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar